smoothie z bananem i kiwi

Smoothie z bananem i kiwi na mleczku kokosowym

Nie wiem jak Ty, ale moje śniadania najczęściej przygotowuję na słodko. Warzywa i mięso preferuje z reguły dopiero na obiad. I do obiadu posilam się owsiankami z owocami i bakaliami, białym serem z miodem, czy właśnie smoothie. Ostatnimi czasy zaczęłam eksperymentować ze smoothie wegańskimi, głównie na mleku kokosowym. Świetnie zacząć z nimi dzień, dodają siły i energii, a dodatkowo moc witamin.

W tym poście chciałabym przedstawić Ci przepis na smoothie z bananem i kiwi właśnie na mleczku kokosowym. Zdrowe tłuszcze, mnóstwo witamin C, K, E oraz potasu, kwasu foliowego i żelaza. Same plusy, a do tego obłędny smak!

Smoothie z bananem i kiwi na mleczku kokosowym

Porcji

1

porcja
Czas przygotowania

5

minutes
Kalorie / 100g

115

kcal

Składniki

  • 2 mrożone banany

  • 1 mrożone kiwi

  • 150 g mleczka kokosowego

  • łyżka miodu (lub w wersji wegańskiej – syropu z agawy)

  • Do dekoracji
  • banan

  • kiwi

  • płatki kokosowe

  • szczypta maku

Wykonanie

  • Wszystkie składniki umieść w blenderze i zmiksuj na gładką masę.
  • Przełóż do miseczki i udekoruj plasterkami kiwi i banana, a następnie posyp płatkami kokosowymi oraz odrobiną maku.
  • Smoothie świetnie sprawdzi się na śniadanie lub posiłek po treningu.
  • Jeżeli chcesz do smoothie z bananem i kiwi możesz dodać porcję białka, aby wspierać regenerację Twoich mięśni po treningu.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

*