smoothie bananowe

Smoothie bananowo-orzechowe na mleku kokosowym

Mrożone banany, lekkie mleczko kokosowe i delikatne masło orzechowe to musi być idealnie smoothie! Zdrowy styl życia to teraz jeden z ważniejszych tematów, które pojawiają się na co dzień w naszym życiu. Każdy z nas stara się odżywiać jak najlepiej, a co za tym idzie czuć się lepiej. Smoothie bananowo-orzechowe to bomba odżywcza. Gwarancja dobrego samopoczucia 🙂

Smoothie świetnie sprawdzi się jako pożywne śniadanie lub jako posiłek przedtreningowy. Dla chętnych możliwość dodania serwatki białkowej. Najlepiej sprawdzi się takie o smaku banana, masła orzechowego albo wanilii. Smoothie bananowo-orzechowe możesz posypać ulubionymi bakaliami.

Smoothie bananowo-orzechowe na mleku kokosowym

Porcji

1

porcja
Czas przygotowania

5

minutes
Kalorie/100g

169

kcal

Składniki

  • 1 banan ( mocno zmrożony przez minimum 12h )

  • łyżka masła orzechowego (ok. 20 g)

  • 1 cm pasty waniliowej

  • 80 g mleka kokosowego

  • Do dekoracji
  • garść orzeszków ziemnych

  • łyżka masła orzechowego

  • garść płatków kokosowych

  • pół banana

Wykonanie

  • Wszystkie składniki umieść w blenderze i zmiksuj na gładką masę.
  • Przełóż do miseczki i udekoruj orzeszkami, płatkami kokosa i bananem oraz masłem orzechowym.
  • Ciesz się smakiem smoothie bananowo-orzechowego 🙂

Wskazówki

  • Mleko kokosowe możesz zastąpić także dowolnym mlekiem roślinnym (sojowym, migdałowym)

One Comment

  1. Pingback: Orzechy - zdrowe tłuszcze w Twojej kuchni - Cake therapy

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

*